اول داستان رپ به نام زدبازی

دختران ایرانی نازترین عکسهای ایرانی

عکسهای خفن ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

نازترین عکسهای خارجی

عکس های خارجی

کلیپ عکسهای خفن ایرانی های ایرانی

کلیپهای ایرانی


zedbazifansweb

سهیل

zedbazifansweb

http://zedbazifansweb.loxblog.com

اول داستان رپ به نام زدبازی

کست آهنگ همه ××× کشن از مهراد هیدن

اول داستان رپ به نام زدبازی

به وبلاگ هواداران زدبازی خوش امدید منتظر نظرات و انتقاد هاتون هستم پرچم زدبازی همیشه بالاست

اول داستان رپ به نام زدبازی

کست آهنگ همه ××× کشن از مهراد هیدن

بعضی وقتا ما هم شبيه هميم ... يه سری چيزامون ... يا نه همه چيمون ...

تو هم دوست داری نبينی که دوستای قديمی ، دوستای صميمی ، دوست دارم نبينی / اگه تو اين دنيا قلب کثيفت شکست ، حقيقت تلخه آره همينه که هست / با اينکه دورت شلوغه هنوز تنهايی ، وقتی هرجايی يه چيزی هميشه کم داری / تازگيا ميرم يه جا نگاه سنگينی رومه ، جدی شده با اينکه کارام تفريحی بوده /  همش عجله انگار بايد مسابقه بدم / مواظب باشم چون قراره محاکمه بشم / تو چشم همه ديگه نيست مطابق ميلم / خيلی کارام همه چی هست و نيست هيچی...

ميگن جوونی واسه همين گيج ميشی ...

تا اينکه همه چی تموم می شه پير می شی ...

الان زندم بیست و دو  ساله دقيق / همه چی برام علامت سواله همين ...

رازو هيچ نفهميدم ...

چرا ؟

چرا ؟

هر چی خوبی کردم کمونه کرد ، تو قلبم ...

 دورت پر آدمه اگه خ.ا.ی.ه مال باشی / وگرنه تنها بايد مثل زن خانه دار باشی / ديگه به همه شک دارم ، همه کفتارن ، عين يه روبات عين يه دستگاهن / نود درصد شخصيتشون سانسوره ، يا شايد تمام اين مدت تصور من خام بوده / خيلی چيزا رو نتونستم عو ض کنم ، واسه همين آخرش خودم عوض شدم / پس نگو چرا غمگينی ، چون آخرش تو هم بی احساس و بی صفت مثل سنگ می شی / قلب سنگت می کنه سنگينی ، اينو خوب بفهم اگه تا حالا نفهميدی / که نزنی می خوری ، نکشی ميکشنت / نخوری می خورن ، نپايی ميدزدنش / هر انسانی يه زيپ پشتشه ، اون زيپو بده پايين می بينی اونم مثل تو يه ک** کشه ...

رازو هيچ نفهميدم ...

چرا ؟

چرا ؟

هر چی خوبی کردم کمونه کرد ، تو قلبم ...


 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در شنبه 18 آذر 1391برچسب:,;ساعت20:1;توسط سهیل; | |